Poučavanje učitelja djece predškolske dobi metodama upravljanja ponašanjem kroz digitalnu igru (Early childhood behavior management training for preschool teachers through a digital game (Preschool ABA))
Ideja za projekt pod nazivom Poučavanje učitelja djece predškolske dobi tehnikama upravljanja ponašanjem kroz digitalnu igru razvila se na temelju prepoznavanja važnosti uloge učitelja u predškolskim ustanovama u razvoju djece i prepoznavanja potrebe za osiguravanjem kvalitetne podrške učiteljima u stvaranju inkluzivnog i poticajnog okruženja za djecu s dijagnozom poremećaja iz spektra autizma u redovnim i posebnim predškolskim ustanovama. Ovaj projekt odobrila je Irska nacionalna agencija u sklopu programa Erasmus + KA220-SCH – Cooperation partnership in school education. Koordinator projekta je Institute for Studies in Social Inclusion, Diversity and Engagement (Irska). Partneri u projektu su Centar za autizam, Vimodo ITD (Cipar), Presovska Univerzita V Presove (Slovačka), Infinity Design Labs (Francuska) i Association for improving quality of life of people with autism spectrum disorders “Blue Firefly” (Makedonija).
Aktivnosti koje ćemo nastojati realizirati su: izrada kurikuluma za poučavanje učitelja u predškolskim ustanovama, izrada priručnika za učitelje u predškolskim ustanovama, izrada digitalne igre sa scenarijima iz svakodnevnog neposrednog rada čiji je cilj učenje u sigurnom okruženju, te neposredna edukacija učitelja.
Prvi transnacionalni sastanak projektnih partnera održan je 24. studenog 2023. godine u Corku (Irska) tijekom kojeg su dogovoreni početni koraci realizacije projektnih aktivnosti. U tijeku je kreiranje web stranice i društvenih mreža projekta. U izradu dizajna za logo projekta uključen je dječak polaznik predškols kog programa Centra za autizam.
Iznimno nam je drago što je Centar za autizam dio još jednog projekta čiji rezultati mogu blagotvorno utjecati na kvalitetu predškolskih programa u Republici Hrvatskoj.