U utorak 16. svibnja održana je prijateljska utakmica združene odbojke u kojoj su u mješovitim ekipama nastupili polaznici i polaznice, te učenice i učenici Policijske škole i učenici Programa intelektualnih teškoća Centra za autizam. Naša suradnja kroz projekt združene odbojke traje već dugi niz godina. Prijateljsku utakmicu otvorila je voditeljica programa Janja Lovrić. Izrazila je zadovoljstvo što smo se nakon pandemije ponovno našli na našem sportskom događanju. Nositeljice ove aktivnosti su bile policijska savjetnica Maja Krajcar, nastavnica stručnih predmeta u Policijskoj školi i Andrijana Đumlan, magistra cin. iz Centra za autizam. Nastupile su ekipe Žutih i Zelenih. Rezultat natjecanja je bio 2-1 za ekipu Žutih. Važnije od svega je bilo druženje, sportski duh i fair play ponašanje na samoj utakmici. Na samom kraju druženja u razgovaralo se o iskustvima rada s djecom s teškoćama. Budući policijski službenici zaključili su da je za uspješnu komunikaciju važno pokazati poštovanje i ravnopravan odnos. To gradi odnos povjerenja koji je temelj za uspješan pristup osobi s intelektualnim teškoćama.
Opširnije:Združena odbojka s Policijskom Akademijom "Josip Jović"
Vrtim Zdravi Film dio je globalne Nestlé inicijative pod nazivom Nestlé for healthier Kids Global Programme, kojem je cilj educirati što više djece školske dobi o važnosti pravilne prehrane i bavljenja tjelesnom aktivnošću, u svrhe stjecanja pravilnih životnih navika. Vrtim Zdravi Film educira učenike sedmih razreda kako bi poruke usvojili tijekom životne faze u kojoj formiraju svoje stavove i ponašanja te im pomažemo da usvoje zdrave navike koje će biti dio njihovih života i u kasnijoj dobi. 176 škola sudjeluje u ovom projektu. Projekt su odobrili Ministarstvo turizma i sporta, Ministarstvo zdravstva te Agencija za odgoj i obrazovanje.
GLAVNI CILJEVI PROJEKTA SU:
SEKUNDARNI CILJEVI PROJEKTA SU:
CILJANE SKUPINE:
Pet zdravih preporuka važno je implementirati u obiteljsko okruženje u svrhu očuvanja zdravlja. Škola i obitelj najviše utječu na navike i ponašanje učenika.
Za provođenje Projekta učenike treba upoznati s četiri modula:
Najbolja škola koja će poslati najbolji završni Izvještaj o provedbi projekta uz popratne materijale provedbe projekta.
U ovaj projekt su uključeni učenici programa intelektualnih teškoća od 5. do 8. razreda, koji imaju suglasnost roditelja o sudjelovanju. Učenici su slušali i gledali edukativne sadržaje na pametnoj ploči, razgovarali o pravilnoj prehrani i pisali i crtali sadržaje, izrađivali plakate uz pomoć svojih razrednika: Tanje Biloglav, prof. def., Marine Andričić, prof. def., Ksenije Bračić. dipl. def., Spomenke Kolak, mag. eduk. reh.. Projekt su provele Janja Lovrić, dipl. def. evaluacija i Andrijana Đumlan, mag. cin. prezentacija modula i vježbanje.
Zadnju kombinirani 2.-3.-4. razred pješačio je 21.3.2022. uz potok Bliznec.Bilo nas je malo,ali smo zato najviše uživali.Najljepši dio pješačke ture bio je valjenje po lišću, sakrivanje u njemu i bacanje lišća u potok.Proljetnica je bilo još više. Penjali smo se i tražili ih po padini.Brali nismo,jer smo zapamtili da se ne smiju brati.
Medvjed obrastao bršljanom i klupe sa stolom u blizini poslužili su nam za odmor i okrijepu. Na povratku smo sreli mnogo izletnika koji su tek dolazili, a mi smo se žurili natrag u školu.
Učenici šestog,sedmog i osmog razreda bili su na trećoj pješačkoj turi u mjesecu ožujku. Neki su bili bolesni pa nisu mogli hodati,a oni koji imaju teškoće u kretanju hodali su svojim tempom. Sunčano i toplo vrijeme, puno više proljetnica i sam potok Bliznec koji više nije bio mjestimično zaleđen učinili su pješačku turu prekrasnom.
Napravili smo kratak predah na klupama kod stare pilane. Nakon toga pogledali smo pčelinje košnice,te smo nastavili prema travnatoj skulpturi medvjeda.U pratnji učenika ovog kombiniranog razreda bili su učitelj Aleksandar Karanfiloski i učiteljica Andrijana Đumlan.
Druga pješačka tura napravljena je 9.3.2022. s kombiniranim petim,sedmim i osmim razredom. Hodali smo umjereno brzim tempom dok se svi pa i oni koji imaju neke od teškoća u kretanju nisu prilagodili uvjetima na samoj stazi: otpalom lišću i dijelovima grana. Svi su bili u potpunosti samostalni. Usput smo ponavljali rimske brojeve na postajama križnog puta, životinje i biljke koje obitavaju na tom staništu.U kratkoj pauzi promatrali smo potok Bliznec i bistru vodu koja u njemu teče. Razgovarali o tome zašto se voda zapjeni kad pada niz mali vodopad. Puno sunca i ugodna temperatura pratili su nas cijelo vrijeme. Učenicima ovog razreda i učiteljicama Spomenki Kolak i Andrijani Đumlan vrijeme predviđeno za pješačku turu brzo je prošlo. U povratku smo iz školskog kombija pogledali novootvorenu žičaru i poželjeli da se njom provozamo.