PROJEKT ŽIVJETI ZDRAVO

Korisnička ocjena:  / 2

Projekt Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo "Živjeti zdravo" utemeljen je na Nacionalnom programu koji je usmjeren na poboljšanju zdravlja populacije kroz implementaciju u lokalnoj zajednici informiranjem, edukacijom i senzibiliziranjem svih građana o pozitivnim aspektima zdravih stilova života: promicanje tjelesnog,spolnog i mentalnog zdravlja, te smanjenjem pobola od kroničnih nezaraznih bolesti. Projektom se nastojalo dati doprinos smanjenju negativnog učinka različitih čimbenika, te stvoriti okruženja u kojima je svim osobama u Republici Hrvatskoj omogućena najviša razina zdravlja i zdravog života. I naš centar sudjeluje u tom projektu aktivnim 10 minutnim vježbanjem učenika, defektologa i učiteljica tjelesne i zdravstvene kulture oba programa.
U programu intelektualnih teškoća projekt se organizirao i proveo kroz predavanje o zdravoj prehrani, razgovor s učenicima 1.-8. razreda i svih odgojno-obrazovnih skupina, te zajedničkim vježbanjem prikazanih vježbi s plakata u školskoj sportskoj dvorani. Učenici, defektolozi, edukacijski rehabilitatori, voditeljica programa zajedno su vježbali sa svojim demonstratoricama i voditeljicama projekta učiteljicama tjelesne i zdravstvene kulture i kineziterapije Sandrom Jadrijević i Andrijanom Đumlan-Cetin.

Opširnije:PROJEKT ŽIVJETI ZDRAVO

Projekt R. E. A. D.- Čitaj (o) psu

Korisnička ocjena:  / 3

Dragi učenici, znamo da vam nedostaju srijede popodne kad čitate Kiri i zato će do povratka u školu priče vama i Kiri čitati Sergej.

Nova priča vas čeka ovdje, a na Youtube-u one koje ste možda propustili.

"Moj Zagreb, kak' imam te rad" 2016./2017.

Korisnička ocjena:  / 1

U sklopu projekta "Moj Zagreb, kak' imam te rad" organizirano je više posjeta različitim institucijama:

7. listopada 2016. godine organiziran je posjet obnovljenom Zoološkom vrtu u Zagrebu.

21. listopada 2106. godine posjetili smo Muzej Mimara i pogledali stalni postav.

18. studenog 2016. godine posjetili smo Etnografski muzeji pogledali izložbu „Puna šaka brade“.

2. prosinca 2016. godine posjetili smo Muzej pošte i telekomunikacija i izložbu „ 25 godina mobilne telefonije u Hrvatskoj.

16. prosinca 2016. godine u sklopu Adventa u Zagrebu obišli smo klizalište na Zrinjevcu i Glavni kolodvor.

10. veljače 2017. godine posjetili smo Muzej za umjetnost i obrt te pogledali izložbu „Orašar- najljepša božićna bajka“ posvećenu baletu Petra Iliča Čajkovskog te izložbu fotografija Davida Bowiea iz objektiva Briana Rašića.

10. ožujka 2017. godine obišli smo Atelijer Meštrović, Muzej Ivana Meštrovića- stalni postav te prošetali Gornjim gradom te vidjeli kostimirane Gričke vještice i Old timer automobile ispred Crkve sv. Marka.

24. ožujka 2017. godine posjetili smo Muzej suvremene umjetnosti i izložbu „Fotografije o sportu“ a djeca su imala prilike pogledati izložene sportske rekvizite

7. travnja 2017. godine posjetili smo Arheološki muzej i pogledali izložbu „Povijest bolesti u antičkom svijetu“.

19. svibnja 2017. godine smo uz stručno vodstvo obišli Hrvatsko narodno kazalište i čuli dosta zanimljivosti o istom.

Sve posjete bile su organizirane uz stručno vodstvo primjereno našim učenicima, a za sve su viđene sadržaje učenici pokazivali veliko zanimanje.

Voditeljice projekta: Gordana Bobesić, prof.defektolog i Dina Marić, prof.defektolog.

Opširnije:"Moj Zagreb, kak' imam te rad"  2016./2017. 

MUZEJ U POSJETI

Korisnička ocjena:  / 1

U sklopu projekta „ Muzej u posjeti“ šk.god.održane su četiri radionice u našoj školi, bili smo u posjetu Arheološkom muzeju i održana je jedna radionica u Muzeju povodom Svjetskog dana svjesti o autizmu.

Radionice u centru za autizam:

29.11.2016. „Egipatski umjetnici“

30.1.2017.  „U šabti“

28.2.2017.  „Skarabeji“

7.10.2017.  „Pišemo i čitamo hijeroglife“

Radionice su bile vrlo zanimljive i učenici su pokazali veliki interes.

7.4.2017. Posjetili smo Arheološki muzej i uz stručno vodstvo pogledali izložbu „Povijest bolesti u antičkom svijetu“. Održana je radionica na temu: „Biti zdrav nije tajna- tajna farmacije od antike do danas – poznata biljka i tajni lijek: izrada pripravaka.

U posjetu i radionici sudjelovali su učenici iz Odjela osnovnog školovanja učenika s intelektualnim teškoćama, Odjela osnovnog školovanja učenika s autizmom i polaznici Odjela odraslih osoba s autizmom.

Ispred Arheološkog muzeja projekt je organizirala gđa. Zorica Babić, radionice je vodio gosp. Marko Lukić, koordinatorica Projekta u Centru je Gordana Bobesić, prof.defektolog.

Opširnije:MUZEJ U POSJETI

PROJEKT-KREATIVNOST I HARMONIJA NA 64 POLJA

Korisnička ocjena:  / 2

Šah je jedna od najpoznatijih i najstarijih strateških igara i igara s pravilima. Izumljen je prije otprilike 1500 godina u Indiji. Ljepota šaha je u tome što su za šahovskom tablom dvojica protivnika izjednačena bez obzira na rod, spol, dob, tjelesni hendikep ili materijalni status. Početna su ulaganja u šah krajnje zanemariva. Potrebni su samo jednostavna šahovska tabla i figure. Brojna su istraživanja neosporno utvrdila da je djelotvornost šaha u spoznajnom i socijalno-emocionalnom razvoju pojedinca neupitna. Šah, jednostavno rečeno, čini djecu pametnijima, razvijajući različite tipove inteligencija i sve to kroz igru, što i je izvrsnost šaha. Upravo iz tih razloga je u Centru za autizam ove školske godine od strane Šah kluba Končar proveden projekt Kreativnost i harmonija na 64 polja koji je sufinanciran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. U projekt je bio uključen 21 učenik, a proveo ga je Krešimir Podravec. Cilj Projekta je bio približiti šah polaznicima Centra za autizam i upoznati ih s njegovim pravilima. Učenici su na Projekt jako dobro reagirali, stekli su nova iskustva i svakako bi bilo dobro da nastave s igranjem.

Opširnije:PROJEKT-KREATIVNOST I HARMONIJA NA 64 POLJA

GDJE SMO

Kalendar šk.god.2021/22

Galerija Slika i Radova