GAMESS - Games for students with Autism as an effective Methodology in Education for the development of social skills

 

 

 

 

Igre za učenike s PSA za razvoj socijalnih vještina kao učinkovita metoda u obrazovanju

 

Predstavljamo vam novi međunarodni Erasmus+ projekt u trajanju od 24 mjeseca.

Koordinator projekta je iz Danske: Aalborg University (Department of Architecture, Design and Media Technology), a ostali partneri su:

Olemisen Balanssia Ry iz Finske (Institut za istraživanja na polju obrazovanja),
Fundacion Miradas iz Španjolske (Udruga za autizam),
Stando Ltd iz Cipra.

Ideja za projekt je bila da se negativni učinci  koje je COVID19 donio učenicima s PSA na različitim područjima, posebno na gubitku socijalnih vještina, pokušaju umanjiti pružanjem obrazovnih usluga korištenjem i dizajniranjem različitih igara i virtualnih alata.
Uočeno je da postoje prepreke za učenike s PSA u pristupu digitalnim tehnologijama uglavnom uzrokovane nedostatkom dostupnih alata, nedostatkom kompetencija te nedovoljno prilagođene obrazovne metodologije...
Digitalni alati su često dizajnirani za opću populaciju bez uzimanja u obzir potrebe osoba s PSA kojima je potrebna viša razinama podrške.

Ciljevi projekta su vrlo ambiciozni u kojima ćemo nastojati:

- Dizajnirati, testirati i objaviti inovativni Obrazovni paket putem GBL-a (Game Based Learning) za učitelje u redovnim školama i vrtićima

- Dizajnirati i kreirati različite igre – VR (Virtual Reality) igrice te brošuru s brojnim edukativnim, školskim igrama

- Promicati razvoj socijalnih vještina kod djece s PSA, ali i kod njihovih neurotipičnih vršnjaka

- Održati tečajeve (edukacije) za obuku učitelja o GBL-u, kako koristiti i kreirati različite igre te poučavati socijalnim vještinama djecu s PSA u redovnom razredu

26.08.2022. je održan uvodni sastanak partnera preko Zoom platforme. Partneri su ukratko predstavili svoje ustanove te smo razgovarali o prvim koracima i zadacima vezanim uz projekt. Također smo se dogovarali o terminu prvog transnacionalnog sastanka u živo koji bi se trebao održati u Danskoj.

 

KA220-SCH-2021-020