Dragi učenici, znamo da vam nedostaju srijede popodne kad čitate Kiri i zato će do povratka u školu priče vama i Kiri čitati Sergej.
Nova priča vas čeka ovdje, a na Youtube-u one koje ste možda propustili.
U sklopu projekta "Moj Zagreb, kak' imam te rad" organizirano je više posjeta različitim institucijama:
7. listopada 2016. godine organiziran je posjet obnovljenom Zoološkom vrtu u Zagrebu.
21. listopada 2106. godine posjetili smo Muzej Mimara i pogledali stalni postav.
18. studenog 2016. godine posjetili smo Etnografski muzeji pogledali izložbu „Puna šaka brade“.
2. prosinca 2016. godine posjetili smo Muzej pošte i telekomunikacija i izložbu „ 25 godina mobilne telefonije u Hrvatskoj.
16. prosinca 2016. godine u sklopu Adventa u Zagrebu obišli smo klizalište na Zrinjevcu i Glavni kolodvor.
10. veljače 2017. godine posjetili smo Muzej za umjetnost i obrt te pogledali izložbu „Orašar- najljepša božićna bajka“ posvećenu baletu Petra Iliča Čajkovskog te izložbu fotografija Davida Bowiea iz objektiva Briana Rašića.
10. ožujka 2017. godine obišli smo Atelijer Meštrović, Muzej Ivana Meštrovića- stalni postav te prošetali Gornjim gradom te vidjeli kostimirane Gričke vještice i Old timer automobile ispred Crkve sv. Marka.
24. ožujka 2017. godine posjetili smo Muzej suvremene umjetnosti i izložbu „Fotografije o sportu“ a djeca su imala prilike pogledati izložene sportske rekvizite
7. travnja 2017. godine posjetili smo Arheološki muzej i pogledali izložbu „Povijest bolesti u antičkom svijetu“.
19. svibnja 2017. godine smo uz stručno vodstvo obišli Hrvatsko narodno kazalište i čuli dosta zanimljivosti o istom.
Sve posjete bile su organizirane uz stručno vodstvo primjereno našim učenicima, a za sve su viđene sadržaje učenici pokazivali veliko zanimanje.
Voditeljice projekta: Gordana Bobesić, prof.defektolog i Dina Marić, prof.defektolog.
U sklopu projekta „ Muzej u posjeti“ šk.god.održane su četiri radionice u našoj školi, bili smo u posjetu Arheološkom muzeju i održana je jedna radionica u Muzeju povodom Svjetskog dana svjesti o autizmu.
Radionice u centru za autizam:
29.11.2016. „Egipatski umjetnici“
30.1.2017. „U šabti“
28.2.2017. „Skarabeji“
7.10.2017. „Pišemo i čitamo hijeroglife“
Radionice su bile vrlo zanimljive i učenici su pokazali veliki interes.
7.4.2017. Posjetili smo Arheološki muzej i uz stručno vodstvo pogledali izložbu „Povijest bolesti u antičkom svijetu“. Održana je radionica na temu: „Biti zdrav nije tajna- tajna farmacije od antike do danas – poznata biljka i tajni lijek: izrada pripravaka.
U posjetu i radionici sudjelovali su učenici iz Odjela osnovnog školovanja učenika s intelektualnim teškoćama, Odjela osnovnog školovanja učenika s autizmom i polaznici Odjela odraslih osoba s autizmom.
Ispred Arheološkog muzeja projekt je organizirala gđa. Zorica Babić, radionice je vodio gosp. Marko Lukić, koordinatorica Projekta u Centru je Gordana Bobesić, prof.defektolog.
Šah je jedna od najpoznatijih i najstarijih strateških igara i igara s pravilima. Izumljen je prije otprilike 1500 godina u Indiji. Ljepota šaha je u tome što su za šahovskom tablom dvojica protivnika izjednačena bez obzira na rod, spol, dob, tjelesni hendikep ili materijalni status. Početna su ulaganja u šah krajnje zanemariva. Potrebni su samo jednostavna šahovska tabla i figure. Brojna su istraživanja neosporno utvrdila da je djelotvornost šaha u spoznajnom i socijalno-emocionalnom razvoju pojedinca neupitna. Šah, jednostavno rečeno, čini djecu pametnijima, razvijajući različite tipove inteligencija i sve to kroz igru, što i je izvrsnost šaha. Upravo iz tih razloga je u Centru za autizam ove školske godine od strane Šah kluba Končar proveden projekt Kreativnost i harmonija na 64 polja koji je sufinanciran od strane Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. U projekt je bio uključen 21 učenik, a proveo ga je Krešimir Podravec. Cilj Projekta je bio približiti šah polaznicima Centra za autizam i upoznati ih s njegovim pravilima. Učenici su na Projekt jako dobro reagirali, stekli su nova iskustva i svakako bi bilo dobro da nastave s igranjem.
20.11.2015. učenici IV.-VI.raz. i IV.OOS u pratnji učiteljica Gordane i Dine, posjetili su Muzej gljiva. Pod stručnim vodstvom obišli su Edukativni centar svijeta gljiva koji je kao takav jedinstven u svijetu.
Učenici su sa zanimanjem razgledali postav Muzeja i izlaganje voditelja muzeja.
Nakon posjete Muzeju prošetali su se Trgom bana Josipa Jelačića, otišli do Makete Grada Zagreba i na njoj potražili Trg i spomenik banu Jelačiću.
Opširnije:Projekt: „Moj Zagreb kak' imam te rad“ - Posjeta Muzeju gljiva