Udruga hrvatskih učitelja likovne izobrazbe je 18.godinu za redom organizirala natječaj „Tradicija i suvremenost“. Ovogodišnji moto natječaja Otvori oči i vidi svijet ponovno je nadahnuo učenike Centra za autizam Zagreb na poseban angažman oko likovnih ostvarenja. Ta motivacija nije ostala nezamijećena od strane stručnog žirija koji je ove godine u svoju izložbu uvrstio 4 rada naših učenika. Likovna ostvarenja na temu hrvatske tradicijske arhitekture izradili su Anđela Vira Hrstić, Rino Vučak i Samuel Štajcer, a Marko Markovinović, kojemu je ovo posljednja godina u našem osnovnoškolskom programu, dobio je posebno priznanje stručnog žirija za svoju sliku mirogojskih arkada. Na svečanom otvorenju izložbe, 19. svibnja u Mimari, Marku je, uz priznanje, uručena i nagrada, set slikarskog materijala i slikarski stalak za likovni kabinet. Markov uspjeh na ovogodišnjem natječaju dodatna je motivacija za godine koje slijede i nove likovne zvijezde.
Opširnije:Likovni natječaj „Tradicija i suvremenost“ 2018- posebno priznanje Marku Markovinoviću
Nacionalni dan osoba s intelektualnim teškoćama, učenici i njihovi učitelji obilježili su uz slogan i pjesmu „Anđeli pod maskama“.
Većina učenika Odjela osnovnog školovanja učenika s intelektualnim teškoćama obilježila je svoj Dan odlaskom na izlet u bio park Divlje Vode. Učenici koji su ostali u školi učestvovali su u likovnoj radionici na kojoj su zajedno s dijelom učenika iz Odjela autizma, izradili prekrasna šarena krila anđela.
Učenici na izletu u Divljim Vodama uživali su u prekrasnoj prirodi, vožnji vlakićem i jahanju. Vrijeme nam je prebrzo prošlo i netom je došlo vrijeme ručka i povratka u Zagreb.
Kao sjećanje na naš Dan svi smo dobili bedževe u obliku krila anđela, kako bi nas svakodnevno podsjećala na refren pjesme:
„Andjeli pod maskom, andjeli.
K nama su se spustili.
Andjeli, sa neba
Andjeli, da bi nas naučili pravoj ljubavi.“
Opširnije:Obilježavanje Nacionalnog dana osoba s intelektualnim teškoćama 16.5.2018.
U utorak, 15. svibnja 2017. Nikša Luetić, predsjednik Rotary kluba Zagreb Medvedgrad svečano je uručio 12 tablet uređaja gospođi Žarki Klopotan, ravnateljici Centra za autizam. Radi se o uređajima koji su opremljeni posebno prilagođenim softwareom za djecu s poteškoćama u razvoju. Software su izradili studenti Fakulteta elektrotehnike i računarstva, pod stručnim vodstvom profesora Vedrana Mornara, također člana Rotary kluba Zagreb Medvedgrad. Ovo je druga ovakva akcija koju je realizirao Rotary klub Zagreb Medvedgrad, a ove godine izvodi se u povodu desete godišnjice od osnutka Rotary kluba Zagreb Medvedgrad i devedesete godišnjice Rotarijanstva u Hrvatskoj.
Opširnije:Rotary kluba Zagreb Medvedgrad Centru za autizam donirao tablet uređaje
Učenici iz Centra za autizam sudjelovali su na 24. međunarodnom i nacionalnom natjecanju za učenike i mladež „Europa u školi“ u organizaciji Europskog doma Zagreb i Europskog pokreta Hrvatska.
Okvirna tema ovogodišnjeg natjecanja bila je „2018. Europska godina kulturne baštine – razmisli što čini Europu?“
Na temelju odluke Nacionalnog odbora natjecanja učeniku Orlović Jurici dodjeljena je diploma za osvojeno 4. mjesto u likovnom izričaju, a njegovoj učiteljici Sambol Kseniji zahvalnica za mentorstvo i suradnju.
Povodom proslave Dana Europe 9.5.2018. u Europskom domu u Zagrebu za nagrađene učenike priređena je svečanost uručenja priznanja kao i prigodan program.
Opširnije:Natjecanje za učenike i mladež Europa u školi 2018.
Centar za autizam je odabran, od Ministarstva kulture, za provedbu umjetničko-edukativnog programa „Ruksak (pun) kulture“ – umjetnost i kultura u vrtiću i školi.
Dana 27.4.2018. u školskoj sportskoj dvorani Centra za autizam održana je radionica sviranja bubnjeva. Na radionici je sudjelovalo trideset učenika u pratnji svojih učitelja (dvadeset iz Odjela osnovnog školovanja učenika s intelektualnim teškoćama i deset iz Odjela osnovnog školovanja učenika s autizmom). Učenici su s velikim zanimanjem i oduševljenjem sudjelovali u ponuđenim aktivnostima.
Glazbenik Branko Trajkov prvo ih je naučio da je naše tijelo instrument i da mogu svirati i bez instrumenata. Tako su pratili ritam srca i disanja. Nakon toga ih je upoznao s bubnjevima iz raznih krajeva svijeta (Afrike, Egipta, indijanskim bubnjevima...). Pokazao im je kako koji bubanj koristiti da bi proizveo željeni zvuk. Svaki učenik sam si je odabrao pojedini bubanj, te su imitirali i pratili ritmove glazbenika Branka Trajkova.
Za kraj su naučili jednu indijansku pjesmicu o gusjenici koja je postala leptir, te su uz sviranje i zapjevali.
Na kraju su učenici nerado vraćali svoje bubnjeve, jer im je vrijeme uz njih jako brzo prošlo, ali vjerujemo da će imati priliku još koji puta na njima zasvirati.